____________________________________________________________________________________________

EL VIATGE JA HA COMENÇAT

Ara farà uns quants anys vaig decidir que tocava descobrir aquest continent que tenim just aquí sota; L’ÀFRICA. Havia donat unes quantes voltes pel món però aquest racó encara no m’havia cridat. La cosa es va quedar com una idea, un projecte. Llavors encara no m’atrevia a dir en veu alta que el pròxim viatge seria una llarga estada en terra de lleons i elefants.

No ho veia clar! Doncs... al final, com quasi sempre, passa el temps i el projecte es va convertir en una realitat:

“Tinc el bitllet per travessar (amb Ferry) el Mediterrani amb la moto fins a Tunísia, porto el munt de vacunes necessàries
per deixar tranquil a tothom, estic tunejant la moto perquè sigui més pràctica i per poder-hi portar a sobre la casa, .... “

“Ja ha començat el viatge, ho sé! Moltes nits ja somio amb alguna de les aventures i desventures que de segur em passaran”. El dia 1 de Novembre de 2007 l’ElOi va començar el viatge més increïble de tots els que s’havia plantejat mai!



ANEM DONCS A RECORRER AMB MOTO, ONG I BICI: TUNISIA – LIBIA – EGIPTE - SUDAN – ETIOPIA – KENIA – UGANDA - MALI

miércoles, 7 de noviembre de 2007

El verdader inici

Hola gent!
La super moto i jo encara aguantem. Segur que algú es pensava que ja se m'havien menjat els lleons o que alguna tribu boiximana m'havia reduït el cap, doncs No.Ja us vaig avisar que a part de no trobar cibers pers aquestes terres no tindre massa temps per connectar-m'hi! Ara mateix estic a AJADABIYA una petita ciutat en el país d'en Gadafi, Líbia.
Després d' travessar Tunis i la major part de Líbia, el cul ja s'ha acostumat al seient (els primers dies van ser durs), ara com que ja no em fa mal em noto l'espinada, però res que no es pugui suportar (... el fet de dormir sobre una màrfega inflable també hi deu fer). Normalment et recordes del mal d'esquena quan portes 2 hores conduint en línea recta per un desert sense creuar-te amb ningú (de vegades es fa avorrit no fer cap corba en molts, molts kilòmetres). Però et quan trobes una Pick-Up carregada de camells asseguts i mirant-te encuriosits, la segueixes una estona i es del mes entretingut (OJU! que el camells mosseguen i jo no ho sabia, hi ha foto!).Haig de dir que aquesta gent m'ha sorprès positivament per la seva hospitalitat. De moment problemes "0" i amb la tonteria del Barca, el Madrid, l'Etoo i el Ronaldinho estem passant tots els controls policials, que no son pocs. Tothom que ens creuem o ens abança, ens pita. Ssom l’atracció de la carretera (ens deuen veure com astronautes).En menys d'una setmana ja em dormit a casa de 3 persones diferents, son de lo mes humils que us pugueu imaginar. El conflicte ve alhora de jalar: et porten un plats que fan fredat i com no t'agradi a veure la cara que fas i com ho fas per menjar-t'ho "casi tot"! Una cosa negativa que te aquesta gent es el tracte a les dones: les tenen tancades sense poder sortir soles. Nosaltres quan anem a es cases ni les ensumem (a part ens vigilen que no ens acostem cap on son elles, son una mica/forca "moros" en aquest aspecte).El guia obligatori que ens han imposat (deuen pensar que som espies) en Mohamad i el seu xofer, han estat cars de contractar però, s'ha de mirar el costat positiu: els hem carregat el cotxe amb tots els trastos i nosaltres disfrutem mes de les motos. A mes el tio es molt enrotllat i a part de fer de translator ens fa de guia turístic. Un molt bon payo!El dia 5 entrem a Egipte, se’ns acaba el visat.Això rutlla!! Segurament el pròxim emilio ja serà des de el Cairo, allà hi farem una paradeta per reposar i fer una mica el turista orellut!
Apa doncs, me’n vaig a engegar la burra i a fer camí que avui toca bivac al desert sota els estels.Fins Egipte, ADEUUUUUUUUUU
ElOi
Mireu l’enllaç dels meus parents de franca!
per cert ens van tractà com reis: Gracies!!
PD1: A partir d'ara no us apareixeran accents. A part fins que no li he fotut un crit al xavalet del ciber, cada cap que escrivia una lletra m’apareixia un jeroglífic!
PD2: A la pròxima miro de penjar alguna foto, ja en tinc alguna de wapa!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Eloi
D'aixo s'en diu anar com una moto.
Som la Cristina i el siscu www.perafrica.blogspot.com
Som al Caire des de fa una setmana.
Demà passarem la nit davant les piramides.
contacte amb nosaltres si vols i ens veiem.
Podriem allargar un dia mes aqui si vols. Envia msm al 678 83 46 24
Estem en contacte
SALUT I MILLES!

Anónimo dijo...

Eloi, hace falta decir que el enlace que has puesto hacia mi blog solo sirve para los que tienen Google Eaarth instalado : es para cargar el fichero de vuestros puntos de ruta. Los que quieren google earth lo pueden buscar sin problema en ... Google, por supuesto.

Anónimo dijo...

Hola Eloi!!!!
Sox el Xino. Jo ja he tornat d' Ecuador, collons quina embeja em fas, tu de viatge sis mesos, i jo lluitant per Hospitalet.
Gaudeix de ese pedazo de viaje!!1
si necessites algo de la feina m`envies email.
Una abraçada