____________________________________________________________________________________________

EL VIATGE JA HA COMENÇAT

Ara farà uns quants anys vaig decidir que tocava descobrir aquest continent que tenim just aquí sota; L’ÀFRICA. Havia donat unes quantes voltes pel món però aquest racó encara no m’havia cridat. La cosa es va quedar com una idea, un projecte. Llavors encara no m’atrevia a dir en veu alta que el pròxim viatge seria una llarga estada en terra de lleons i elefants.

No ho veia clar! Doncs... al final, com quasi sempre, passa el temps i el projecte es va convertir en una realitat:

“Tinc el bitllet per travessar (amb Ferry) el Mediterrani amb la moto fins a Tunísia, porto el munt de vacunes necessàries
per deixar tranquil a tothom, estic tunejant la moto perquè sigui més pràctica i per poder-hi portar a sobre la casa, .... “

“Ja ha començat el viatge, ho sé! Moltes nits ja somio amb alguna de les aventures i desventures que de segur em passaran”. El dia 1 de Novembre de 2007 l’ElOi va començar el viatge més increïble de tots els que s’havia plantejat mai!



ANEM DONCS A RECORRER AMB MOTO, ONG I BICI: TUNISIA – LIBIA – EGIPTE - SUDAN – ETIOPIA – KENIA – UGANDA - MALI

miércoles, 24 de octubre de 2007

AQUEST ENLLAÇ ES PERQUE HI POSEU ALGUN COMENTARI

Feu click on hi diu "comentarios" en petit VAGOS!

9 comentarios:

cristina dijo...

Et desitjo bon viatge, que tornis sa i estalvi i a poguer ser, abans dels 6 mesos, així tenim l'excusa d'organitzar la quarta. Jo m'ho vaig pasar teta!!! per cert, on estàn les 1300 fotos que falten??? jajaja...

Anónimo dijo...

Osti nanus.... kina passada de fiestuki. Encara tinc coses a can quim. La propera haurem de posar cameres a grabar.

Montse dijo...

Wapo!!!

Això ja comença i no hi ha marxa enrera.
Disfruta, plora, gaudeix, deprimeix-te, fes bojeries, descansa, somnia, recapacita, riu i sobretot........ VIU I EXPRIMEIX els pròxims 6 mesos, perquè això nomès et passarà un cop a la vida.

Kisses from Brisbane!!!!!

Anónimo dijo...

hola negreliiiiiiiii!!!!!! tant sols espero k no et pixis a la cama dels negrelis k trobis pel camí...sort cabró...(es per enveja però,sana)

clara dijo...

Molta sort i diverteix-te en aqusta aventura que acabas de començar....
petonets desde Lloret!!!!
CLARA

Anónimo dijo...

Salam malecum!
Renoi quin viatge! Es un plaer anar-vos seguint. Suposo que aviat trepitjareu Sudan, el + gran d'Africa!
Tinc un contacte que va estar amb Medicos del Mundo, va ser coordinadora de projectes a Africa, no se com tens el tema ONG, pero ella ens pot ajudar, ja dius alguna cosa.
El teu parent de França es un crack!
moooooolts petons Eloi!!!

Anónimo dijo...

BON VIATGE NEGRELI. VES AMB COMTE

Anónimo dijo...

el turry petit i la maite t' enviem molts petons i esperem que tornis aviat.

Anónimo dijo...

penja fotos vago!!!!!