____________________________________________________________________________________________

EL VIATGE JA HA COMENÇAT

Ara farà uns quants anys vaig decidir que tocava descobrir aquest continent que tenim just aquí sota; L’ÀFRICA. Havia donat unes quantes voltes pel món però aquest racó encara no m’havia cridat. La cosa es va quedar com una idea, un projecte. Llavors encara no m’atrevia a dir en veu alta que el pròxim viatge seria una llarga estada en terra de lleons i elefants.

No ho veia clar! Doncs... al final, com quasi sempre, passa el temps i el projecte es va convertir en una realitat:

“Tinc el bitllet per travessar (amb Ferry) el Mediterrani amb la moto fins a Tunísia, porto el munt de vacunes necessàries
per deixar tranquil a tothom, estic tunejant la moto perquè sigui més pràctica i per poder-hi portar a sobre la casa, .... “

“Ja ha començat el viatge, ho sé! Moltes nits ja somio amb alguna de les aventures i desventures que de segur em passaran”. El dia 1 de Novembre de 2007 l’ElOi va començar el viatge més increïble de tots els que s’havia plantejat mai!



ANEM DONCS A RECORRER AMB MOTO, ONG I BICI: TUNISIA – LIBIA – EGIPTE - SUDAN – ETIOPIA – KENIA – UGANDA - MALI

domingo, 11 de noviembre de 2007

Primer entrebanc burocratic

(Shet! M'he deixat el p. cable de la camara de fotos, No en puc penjar cap.)

Salam!

Pels que patiu i voleu saber on paro: Ara mateix estic en el primer poble entrant a Egipte per la costa, es diu SALUM.

Tenim la moto parada a la frontera. Al principi no ens la deixaven passar perque deien que ens faltava no se quin paper, despres haviem de pagar 700 Euros, despres bla, bla, bla,.. total que son una colla de gitanos que es pensen que els turistes som tontos i paguem el que sigui sense dir res. Doncs nosaltres no! Hem plantat les tendes de campanya en terre de ningu (enmig de les dos fronteres, no us espanteu que no hi han mines) i hem trucat a l'embaixada Aspanyola perque ens assessori (aixo encara no ho havia fet mai!). Suposo que al final ens en sortirem. En teoria dema amb una carta del consul i 250 Euros (pero ja sera el tercer dia sencer a la frontera, uff).
El visat personal ja el tenim, i ara mateix estic al poble a uns 10 Km de la meva estimada moto.

Jo ja esperava que la burocaracia seria dura, i que hauriem de regatejar per tot amb els Egipcis, pero tant i abans d'entrar?? ... si ens costa tant vol dir que Egipte el disfrutarem!

El final de Libia va ser molt wapo. Ens varem acostumar a la fama: fins i tot ens varen portar a una festa on varem coneixer l'Embaixador espanyol a Libia, un tio collonut i la seva dona tambe (hi ha foto de rigor). Tambe aquests darrers dos dies em anat junts amb una parella de cincuantons anglesos molt macos que viatgen amb una Triumph del 1954, oncreible. Ells si han passat la frontera perque portaven el maleit paper. Els atraparem algun dia, nomes podien anar a 60 milles/h.

No hay comentarios: